«

اهمیت تراکت، کارت ویزیت و بگ در کسب و کار

»
وب سایت سیما دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
خرید
#simadl-2978

اهمیت تراکت، کارت ویزیت و بگ در کسب و کار

تراکت جزء کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی برای رشد کسب و کارتان می باشد؛ و در کنار آن کارت ویزیت یکی از تاثیرگذار ترین و کارآمد ترین روش ها برای معرفی یک سازمان می باشد؛ به طوری می توان گفت که این دو مکمل یکدیگر هستند و اگر هردو مورد استفاده قرار گیرند، می توانید رشد خوبی را در کسب و کارتان مشاهده کنید.

در کنار این دو مورد، یک مورد دیگر برای تبلیغات نیز وجود دارد به نام بگ که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

 

چرا باید از تراکت استفاده کنید؟

اگر تراکت طبق اصول صحیح نوشته شده باشد، می تواند برای کسب و کار شما یک تبلیغات موثر به شمار رود؛ مخصوصا برای دوستانی که میخواهند با هزینه کم و بصرفه، کسب و کارشان را شروع کنند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های تراکت این است که، بصورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای بدست مخاطب داده می شود؛ که این روش می تواند روی مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد ولی در نهایت، خوب و یا بد بودن این تاثیر به روش رفتار و برخورد شما با مخاطب بستگی دارد.

 

با تراکت مخاطبان خودتان را مورد هدف قرار دهید

زمانی که شما از تراکت برای تبلیغات استفاده می کنید، می توانید مخاطبانی متناسب با کسب و کار خودتان را پیدا کنید. مخاطبان می توانند به طور مستقیم و بدون عجله متن تراکت را بخوانند؛ همین موضوع باعث افزایش تاثیر گذاری و جذب مشتری می شود.

بهتر است این را هم بدانید که اندازه و طراحی تراکت اگر به زیبایی انجام شود، می تواند احتمال جذب مخاطب را دوچندان کند؛ البته از طرفی اگر طراحی مناسبی صورت نگیرد، ممکن است که کاربر حتی برای خواندن متن آن هم توقف نکند و بی توجه از کنار پخش کننده تراکت بگذرد.

 

مخاطبانتان تمامی اطلاعات درج شده را میخوانند

همانطور که خودتان هم می دانید، افرادی که تراکت را می خوانند، افراد پیاده هستند و برخلافت سواره روها که به سرعت از یک منطقه می گذرند، افراده پیاده به سادگی ایستاده و متن تراکت شما را بررسی خواهند کرد؛ در نهایت اگر متن جذابی را درج کرده باشید این پروسه به جذب مشتری ختم می شود.

متن یک تراکت خوب باید کوتاه، کامل و جذاب باشد؛ به طوریکه سوالی در ذهن مخاطب باقی نماند و اگر هم مخاطب سوالی در موردش داشت، متن آنقدر جذاب باشد که مخاطب را ترغیب کند که زنگ زده و پیگیر جواب سوالش شود.

 

متن انگیزشی در تراکت

مطمئنا شما دوستان عزیز هم تراکت های زیادی در خیابان ها دیده اید و در اکثر آن ها، متن هایی همچون کوپن تخفیف، حقوق بالا، تحویل فوری و ... را دیده اید. مردم با دیدن این کلمات، ترغیب می شوند که شماره های درج شده را ذخیره و با خود ببرند.

 

روشی سریع و کم زحمت

در آخر بهتر است این موضوع را یادآور شویم که، توزیع تراکت کار راحتی می باشد. اگر شما مکانی مناسب (مکان پر رفت و آمد، مانند فروشگاه ها) را انتخاب کنید؛ میتوانید تراکت های خود به دست مشتریان بالقوه خودتان برسانید.

 

کارت ویزیت و کاربردهای آن

کارت ویزیت یکی از بخش های مهم برای معرفی یک شخص و یا سازمان در میان مردم به شمار می رود. با توجه به نوع کسب و کار شما و همچنین مخاطبان کسب و کارتان، باید نوع کارت ویزیت خود را تعیین کنید. دقت کنید که غیر از ظاهر مناسب کارت، باید به جنس کارت ویزیت نیز دقت کرد.

 

انواع کارت ویزیت

 

  • کارت ویزیت ساده

اگر خدمات کسب و کار شما ساده و بدون نیاز به توضیحات می باشد، میتوانید از اینگونه کارت ها استفاده کنید. کارت های ویزیت سفید رنگ، معمولا پیش زمینه سفید و یا کرم رنگی دارند. در اینگونه کارت های ویزیت، از متن های کوتاه و واضح، مانند شماره تماس و نام سازمان و یا شخص استفاده می شود.

امروزه کارت های ساده دیگر کاربرد زیادی ندارند، ولی اگر هنگام طراحی از ساختار زیبایی استفاده شود، میتواند باعث توجه کاربر شود.

  • کارت ویزیت لمسی.

اینگونه کارت ها که جنسی مانند چوب و فلز دارند و نوشته های روی آن معمولا به صورت حکاکی شده قرار دارند، دارای زیبایی خاصی می باشد و مخاطبان معمولا علاقه به نگهداری اینگونه کارت ها دارند.

کارت های ویزیت لمسی که نسبت به سایر کارت های ویزیت، قیمت بالاتری دارند، اینگونه کارت ها، بیشتر مناسب تجارت های خاص می باشد ولی سازمان های خاص و یا مکان هایی مانند هتل ها نیز می توانند از اینگونه کارت های لمسی نیز استفاده کنند.

  • کارت ویزیت تصویری

در اینگونه کارت ها، میتوان برروی کارت تصویری از یک شخص قرار داد که مخاطبان با دیدن کارت ویزیت، آن شخص را به خاطر می آورد که این کارت ها برای اشخاصی مانند پزشکان مناسب می باشد. همچنین می توان یک نقاشی و یا حتی کاریکاتور روی کارت ویزیت قرار داد که امروزه بیشتر کارت های ویزیت از این ساختار استفاده می کنند؛ در اینگونه کارت ها میتوان از یک طرح رنگی خاص نیز استفاده کرد.

 

بگ تبلیغاتی یا ساک دستی

اگر خدماتی ارائه می دهید که مشتری می تواند این خدمات را در قالب یک جنس فیزیکی مانند گوشی با خود ببرد، می توانید از بگ استفاده کنید. در این ساک های دستی لوگو، مارک و یا علامت مد نظر شما چاپ می شود و مشتریان بعد از استفاده از خدمات سازمان شما، می توانند لوگو، شماره تماس و ... شما را داشته باشند.

 

بگ های پارچه ای

در ساک یا همان بگ پارچه ای، کار چپ با پارچه های سوزنی انجام می شود. از آنجایی که پارچه های سوزنی شامل رنگ های مختلفی می باشد که طراحی بر روی آنها با رنگ های زیادی امکان پذیر می باشد.

بگ های پارچه با طرح های دسته زنبیلی و دسته موزی طراحی می شوند؛ و بهتر است بدانید که مهم ترین مزیتی که اینگونه ساک های پارچه ای دارند، ماندگاری بالا و قابلیت بازیافت آن ها می باشند.

 

سخن آخر

اگر خواهان خدمات خوبی می باشید باید به یک سازمان کاربلد مراجعه کنید که تا یک طراحی خوب را برای کسب و کار خود داشته باشید.

 

 


راه های ارتباطی:

https://naghshprint.com/

آدرس دفتر نقشنامه

تهران، اندیشه_فاز ٤، بازار ایرانی اسلامی، سرای شمس تبریزی، طبقه بالا جنب دفتر هیئت مدیره، پلاک۲۳۶

 

رپورتاژ آگهی

ديدگاه های ارسال شده است